¿Qué es discriminar?

¿Qué es discriminar?
Discriminar es juzgar al otro; separar injutamente, ya que todos somos iguales. El color de piel, el idioma, el sexo, la situación social, NO HACE AL SER HUMANO. Es un hecho desagradable que, lamentablemente, la gran mayoría de las personas comete. "No hagas a los demás lo que no te gusta que te hagan a ti"

¡¡¡Bienvenidos!!!

Nosotros, alumnos del Instituto Técnico San Cayetano organizamos este Blog, a partir de propuestas que surgieron en el aula en Construcción de la Ciudadanía.

Este Proyecto se ha iniciado en el año 2008 y continuado en el 2009 y 2010. Y ahora en el 2013 por los alumnos de 2* año de la Escuela Secundaria, siguiendo las huellas de los que nos precedieron en este emprendimiento.

Este año llevamos la iniciativa: Melany, Sofía, Celina, Camila, Sol, Carina, Agustín, Lautaro, Gabriel, Federico B., Juan, Federico C., Jonathan, Taiel, Lucas, Esteban, facundo, Erick, nahuel, Ariel, Santiago, Franco, Rodrigo, Gabriel y el profe Jorge.

Dentro del mismo encontrarán: fotos, testimonios, hechos históricos, noticias, consejos, puntos de vista, encuestas, videos, músicas, frases, etc. sobre este tema que tanto nos preocupa e interesa.

Esperamos que ustedes lo disfruten al igual que nosotros y esperamos sus opiniones.

domingo, 20 de julio de 2008

Música: Honrar la Vida - Marilina Ross




Eladia Blásquez, autora de "Honrar la Vida", en una entrevista realizada por el diario La Nación, explicó por qué escribió la letra de esta canción: "La compuse cuando nos reiniciamos en la democracia. Tenía muchas ganas de hablar del honor. En esos momentos, el tema no fue escuchado. La gente estaba con la preocupación de las instituciones. Después, el programa de televisión de Alejandro Doria, con la voz de Marilina Ross, fue la plataforma del tema. Se tomó un poco como himno en las escuelas, en los programas de solidaridad. A mí me llena de alegría."

Aquí en Argentina en el día de hoy se celebra
"EL DÍA DEL AMIGO".

Un cariño grande a todos los amigos del Blog y con el anhelo que entre los hombres crezca la amistad, más allá de cualquier límite y prejuicio y vivamos SIN DISCRIMINACIÓN POR EDAD, y justos podamos HONRAR LA VIDA.

14 comentarios:

Anónimo dijo...

La discriminacion se basa sobre las ierarquizacions dels fenomèns ligats a las causidas umanas :
- se parla sovent de la color de la pèl per la discriminacion, es realament lo primièr factor dicriminant per una populacion que decidís las leis, mas se podrà discriminar tanben tala una proteccion collectiva, e l'Estat devendrà aital un objècte discriminant. Segurament la primièra discriminacion es aquesta de la color de la pèl. Mas es pas la sola.
- la discriminacion se passa tanben quand dins una entrepresa per un trabalh similar, una femna es mens pagada qu'un òme, o qu'un dròlle i trabalha sense èstre pagat. Es un discriminacion ligada al sèxe e a l'economia. Aquí l'Estat aurà un ròtle de destruccion d'aquesta discriminacion, mas es ben la collectivitat umana qu'auràn sempre lo darrièr mot, vist que l'entrepresa es segurament l'instrument uman lo mai fosc, e segurament aquel que discrimina lo mai dins una societat neoliberala. Al revèrs, una societat collectivista, tala lo sovietisme, a provat tanben qu'èra capable de discriminacion atanplan dangierosa, per aver bastit camp de concentracions, per rason d'aver agut ideologia diferenta de la decision del poder central moscovite (Lenin, Stalin).
- quand parlas una lenga d'una comunautat, d'una nacion sense Estat (Amerindians, indigènes, pòble sense Estat, gropes nomades) e que l'Estat impausa una autra lenga (dicha superiora) : «le devoir d'una peuple superieur est d'enseigner un peuple inferieur» Jules Ferry, fondador de las escòlas republicanas francesas. La discriminacion es costumièra dins los Estat imperialista, per la dicha "eficacetat nacionala", es una autra semantica per la discriminacion.
- quand viu una monosexualitat diferenta de la majoritat (brutala o electiva), aquesta majoritat impausa un sistèma juridic per viure sonque en heterosexualitat. Pausa lo problèma del juridic teleguidat pel poder ecclesial.
- quand pensa que ta fe es melhora que la libertat de pensar en laïcitat, e que lo país qu'i viu es impausant un avejaire juridic diferent. Es l'inquisicion contra los "bons cristians" (o catares), decretada pel Papa de Roma (inocent III), e impausada per l'armmada francesa (Loís IX), puèi es l'inquisicion contra los josius d'Espanha (Elisabeth la catolica); es tanben la guèrra de religions en Occitània (majoritariamanent contra los protestants), etc. La mai importanta del XXen sègle es estada, çaquelà, la discriminacion nazi contra los josius, mai tanben contra los omosexuals e lo pòble ròm europèu. La discriminacion chinesa contra totas las religions es tanben d'actualitat, la lista es longa e ameritariá lo boicòt del Jòc Olimpics.
La discriminacion es lo non respècte d'una minoritat dins la polis, aqueste ensemble que farga una dèmos per viure en comunautat, e en bona collectivitat umanista. La discriminacion es sovent la fauta de l'Estat, Estat violent tal que Machiavel zo pensava, l'Estat aqueste, es acceptat per la repression contra aquesta minoritat e la populacion umana, o individuals (la mai pervèrsa repression), ajuda pas la minoritat a acarar aquesta discriminacion, al contrari.
La discriminacion es lo constat que lo juridic es mai fòrt que la polis, lo juridic es l'instrument de la polícia, dels jutges e dels poders d'Estat per la repression contra la minoritat discriminada. La pensada juridica s'es bastida al entorn de l'empèri roman (aqueste sistèma impausèt la nocion de ciutadanetat fàcia a las nacions, las nacions aviá pas cap dreit, èran considerats coma barbars); damora de Roma lo juridisme dels Estats (ambe la machiavelica fòrça armada, sovent innutila per tota societat umana dins un monde en patz e civilizat) e lo Papa....
La discriminacion es de combatre, dins una societat democratica, la discriminacion mesura l'inadaptacion del juridic a la societat que gerís un Estat.

Anónimo dijo...

Lo meu comentari occitan e corrigit sobre la discriminacion.

La discriminacion se basa sobre las ierarquizacions dels fenomèns ligats a las causidas umanas :
- se parla sovent de la color de la pèl per la discriminacion, es realament lo primièr factor dicriminant per una populacion que decidís las leis, mas se podrà discriminar tanben tala una proteccion collectiva, e l'Estat devendrà aital un objècte discriminant. Segurament la primièra discriminacion es aquesta de la color de la pèl. Mas es pas la sola.
- la discriminacion se passa tanben quand dins una entrepresa per un trabalh similar, una femna es mens pagada qu'un òme, o qu'un dròlle i trabalha sense èstre pagat. Es un discriminacion ligada al sèxe e a l'economia. Aquí l'Estat aurà un ròtle de destruccion d'aquesta discriminacion, mas es ben la collectivitat umana qu'auràn sempre lo darrièr mot, vist que l'entrepresa es segurament l'instrument uman lo mai fosc, e segurament aquel que discrimina lo mai dins una societat neoliberala. Al revèrs, una societat collectivista, tala lo sovietisme, a provat tanben qu'èra capable de discriminacion atanplan dangierosa, per aver bastit camp de concentracions, per rason d'aver agut ideologia diferenta de la decision del poder central moscovite (Lenin, Stalin). Assegura aiçí que mai pichon es un Estat mens i a discriminacion. La discriminacion se podrà tanben èstre per causa d'un andicap fisic.
- quand parlas una lenga d'una comunautat, d'una nacion sense Estat (Amerindians, indigènes, pòble sense Estat, gropes nomades) e que l'Estat impausa una autra lenga (dicha superiora) : «le devoir d'un peuple superieur est d'enseigner un peuple inferieur» Jules Ferry, fondador de las escòlas republicanas francesas. La discriminacion es costumièra dins los Estats imperialistas, per la dicha « eficacetat nacionala », per pas dire « violéncia nacionala », son d'unas autras semanticas per la discriminacion.
- quand viu una monosexualitat diferenta de la majoritat (brutala o electiva), aquesta majoritat impausa un sistèma juridic per viure sonque en heterosexualitat, fogal sonque òme e femna per exemple. Pausa lo problèma del juridic teleguidat pel poder ecclesial, o per una moralitat republicana o ideologica.
- quand pensa que ta fe es melhora que la libertat de pensar en laïcitat, e que lo país qu'i viu es impausant un avejaire juridic diferent. Es l'inquisicion contra los "bons cristians" (o catares), decretada pel Papa de Roma (inocent III), e impausada per l'armmada francesa (Loís IX), puèi es l'inquisicion contra los josius d'Espanha (Elisabeth la catolica); es tanben la guèrra de religions en Occitània (majoritariamanent contra los protestants), etc. La mai importanta del XXen sègle es estada, çaquelà, la discriminacion nazi contra los josius, mai tanben contra los omosexuals e lo pòble ròm europèu. La discriminacion chinesa contra totas las religions es tanben d'actualitat, la lista es longa e ameritariá lo boicòt del Jòcs Olimpics.
La discriminacion es lo non respècte d'una minoritat dins la polis, aqueste ensemble que farga una dèmos per viure en comunautat, l'exemple istoric camina dempuèi la Grècia antiga e classica, e en bona collectivitat umanista. La discriminacion es sovent la fauta de l'Estat, Estat violent tal que Machiavel zo pensava, l'Estat aqueste, es acceptat per la repression contra aquesta minoritat e la populacion umana, o individuals (la mai pervèrsa repression), ajuda pas la minoritat a acarar aquesta discriminacion, al contrari. L'Estat èra pas una causa grèga nimai celtica, mas puslèu romana; l'Estat servís a bastir l'empèri roman, decretat republican.
La discriminacion es lo constat que lo juridic es mai fòrt que la polis, lo juridic es l'instrument de la polícia, de l'escòla, dels jutges e dels poders d'Estat per la repression contra la minoritat discriminada. La pensada juridica s'es bastida al entorn de l'empèri roman (aqueste sistèma impausèt la nocion de ciutadanetat fàcia a las nacions, las nacions avián pas cap dreit, èran considerats coma barbars, esterior al « bon viure » roman); damora de Roma lo juridisme dels Estats (ambe la machiavelica fòrça armada, sovent innutila per tota societat umana dins un monde en patz e civilizat) e lo Papa....
La discriminacion es de combatre, dins una societat democratica se podrà, la discriminacion mesura l'inadaptacion del juridic a la societat que gerís un Estat (quand l'Estat es pas dictatorial), lo combat, e son potencial, combat contra la discriminacion mesura lo nivèl de democràcia.
Jacme
Occitanista e europèu, democrata e donc utopista. Skype : jacme-aubin (telefòne gratuït intercontinental)

Jorge dijo...

JACME GRACIAS POR TU APORTE

Sandra dijo...

Sorry, I couldn't understand the comment you sended to my blog, what was that? Spanish?
Anyways, I'm afraid I cannot understand what you're blogging about either, but you have a nice layout :P

Jorge dijo...

Hello Sandra simply was an invitation to the Blog with the following text:
Hello friend: it wanted invitarte that you visit blog that I am making with my students of second year of the secondary one on the DISCRIMINATION.
http://nodiscrimine.blogspot.com
arduous and interesting Subject.
Surely it will be of your affability.
Tu aporte será valioso
Un abrazo desde la Argentina.
Si te interesa hay paginas que traducen las paginas de otros idiomas. Como la siguiente:
http://www2.worldlingo.com/es/products_services/computer_translation.html
Que lindo sería contar con tu aporte.
Un saludo.

Robert Antonio G dijo...

Gracias por entrar a mi blog www.aplatana.blogspot.com, no se donde encontraste la dirección pero te agradezco que hayas entrado. Te haré un enlace desde mi página.
Con estima,

Robert Antonio

Jorge dijo...

Gracias Robert Antonio por tu visita y tu granito de arena. Es el eseo volverte a leer pronto. Un abrazo fraterno

angelito21 dijo...

k genial k sus compañeros
se hayan unido
contra la discriminacion...
es una buena causa esa
mas ensima me encanto tu blog...
esta muy bueno...

besosss
te cuidas un monton....
ruth

Lusmary dijo...

Muito boa a idéia deste grupo de jovens...
achei maravilhoso ver jovens lutando contra qualquer tipo de discriminação.
Aqui onde moro, Porto Algre, trabalho em minha comunidade, principalmente com portadores do vírus HIV que por incrível que pareça, sofrem muita discriminação.
Acho que vocês devem continuar divulgando esta bela iniciativa. Parabéns e contem comigo.

Anónimo dijo...

Felicitaciones a todos los integrantes de este grupo solidario.
Son una brisa de esperanza y discernimiento en un mundo patológico.
Gracias por "abrir los ojos", pero por sobre todas las cosas HACER ALGO, por ustedes mismos y los demás.
Tienen mucho que enseñarnos a los adultos.
Adelante, ahora son los protagonistas de una nueva historia, de una nuevo concepto de humanidad.
Son capaces de construir algo mucho mejor, más noble, más sensato y más sabio de lo que nosotros les hemos construido y dejado como legado.
Re-construyan con sus propias manos, con sus propio corazones aún no contaminados.
Re-construyan con Realidad, comprensión, solidaridad y Paz.
Lo van a lograr!
Uds. Honrarán la Vida...

Silvia Paglioni
Argentina

Para todo el grupo Humano de 2 año del Instituto Técnico San Cayetano 2 año - 2008 de Adrogué...

ABRIR LOS OJOS

Los ojos cerrados permiten ver mejor.
Y eso es lo que hacíamos
Cerrabamos los ojos porque nos permitía volar
Volar con el pensamiento, volar con las ideas,

Soñar…
Soñar que podíamos
Soñar que las posibilidades eran nuestras…

Que difícil abrir los ojos y chocar con una realidad
Absurda, egoísta, desigual…
Y una vez más, cerramos los ojos…
Buscamos escapar del mundo
De nosotros…

Resignados, sin voz, ausentes…
Sin esperanza pero, con deseos profundos de decir,
de contar, de mostrar todo lo que podemos,
Todo lo que queremos, todo lo que necesitamos,
Todo lo que somos…

Y entonces…

Impulsados por estos deseos, hoy abrimos los ojos
Nos vemos por primera vez
Nos descubrimos unos a los otros…

Y nos unimos…

Juntos descubrimos nuestras fortalezas
Nos acompañamos en las debilidades
Y buscamos ser, más nosotros mismos…

Impulsados por una voz interna, fuerte y firme
Nos expresamos más allá de la realidad
Más allá de todo

Buscando que no seamos los únicos que
Podamos abrir los ojos…
Para ver mejor.

“Abrir los ojos” del cd “Tierra Firme” un disco con 10 canciones compuestas por 30 artistas adolescentes del conurbano sur, de Argentina.

Anónimo dijo...

Parabéns pelo Blog. De seu amigo Brasileiro Cesar de Castro. Abraços!

Jorge dijo...

Hello luswitch-crochet: Obrigado muito muito por sua visita.
Eu felicito-o pelo trabalho arduous que você deve fazer. No futuro nós trabalharemos o assunto da DISCRIMINAÇÃO POR DOENÇA, mim acreditamos que sua contribuição será meu importante. Nós permanecemos en contato. Um hug.

Jorge dijo...

Gracias Silvia por tu visita y aporte. El día martes lo leeremos en nuestra clase y conversaremos sobre el mismo. Un cariño grande.

Anónimo dijo...

Por un mundo sin discriminación ni racismo, para un mundo abierto a todos No Discrimine


Viajero a lo Desconocido